Kläder...fina kläder =)

Usch jag har inte kommit långt i min kläd-rensning.
Har bla hittat ett par byxor som jag nyligt beställt
men som inte passa å har heller inte skickat tillbaka dem.
Men kom på en bra idé.
Min kusins dotter har nyligt fyllt år så hon ska få prova dem,
sedär jag hittar presenter i garderoben ;P om dem duger.
Här är en bild på dem:


Jag har hittat jeans som jag aldrig kommer att få på igen,
varför jag sparar dem...men kul att veta att jag en gång i tiden var snygg jöh.
W30* L34 (fast jag har nog kortat dem).
Först till kvarn liksom ;).
Jag sms:a kusins dotter om hon använder jeans om hon vill ha, om dem passar.
Jag får föra till röda korset annars, men det är roligt att kunna ge till
dem man iaf vet dem är ;).
Här nedan en bild på fina gamla jeans som ändå är fräscha!



Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0