Jonny, jonny är jonny här? Handläggaren...

Jonny, jonny är jonny här? Handläggaren på arbetsförmedlingen ropar efter jonny. Den större delen som sitter däribland jag ingen jonny här inte. En annan handläggare som sitter i kundtjänst går längre in lokalen, precis som att det är jätte stort där. Han frågar ett gäng killar om dem är jonny. -ingen reaktion då antar jag att det inte var en jonny, konstatera han å fortsatte med sitt. Jag fundera är det dem stunder som man helt får låtsas som att man inte är den man är. -pernilla är hon här? Jag visslar tittar på dem andra, jag nej inte heter jag pernilla. Fortsätter som att det regnar. Undra vart den där tjejen som dem ropar efter är. Ha ha vadå scitzo jag ;-). Erkänn lite roligt. Fast det går ju inte att låta bli att besöka denna myndighet så länge jag ska ha den rättighet jag har rätt till så måste jag snällt gå å stå där för att så snabbt som möjligt följa med handläggaren då hon ropar efter mig. Det gick rätt så bra ändå idag. Puss alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0