Kai...mysigt!

Äsch jag försöker ladda upp bild, men det går inte så fort här i byn ;).
Vi är här i "Kai"...sambon jagar å jag bara är.
Ska hem imorgon för att jobba på måndag sen vet jag inte vad som sker.
Men sambon blir kvar här.
Jag kommer tillbaka, för sen är jag ledig tillsammans med hela familjen <3.
Jag tycker inte riktigt om att sova själv så jag ska våldgästa mor å far under veckan ;).
Jag vet att jag är tokig men om det ska bli någon sömn alls så måste jag göra så.
Idag har jag varit ute å promenerat på morgonen.
13000 steg gick jag i en sträcka, phu det var jobbigt.
Men skönt när det blir av.
Nu ska jag snart värma bastun för att sen bara åhhh...basta å njuta =)
Det gillas!
Får se hur jag tar mig hem imorgon...men det ordnar sig har ngr alternativ.
Puss på er alla glada, söta, ledsna å allt vad ni kan tänkas vara.
Jag tänker på er!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0