Fy fan!

Jag låg hela dagen från ca 16 på em till nu i morse :-O
fick sådan migränattack...det är ngt som bara gjort mer å mer ont
och till slut kände jag en pulserande värk som sluta med sådan smärta.
Det var jättetungt att jobba idag, var iofs bara till 11 men helt omtumlad
efter en sån em...kväll...natt :-(
Nu känns det lite bättre.
En annan tar mitt pass imorgon, skönt.
Så glad påsk på er alla!
Usch så många val på vad man ska göra i påsk, så lite svar.
Hade varit hur kul/mys som helst att besöka kusin å familj,
umgås lite. Vi har även andra planer som styrs lite av vad andra ska göra.
Samt att vi har möjlighet att åka byn å våran lilla hydda.
Så just nu känner jag mig kluven???
Bara en sån sak hade vart så nedrans skönt att ha något eget.
Att man faktiskt kan säga -åh vi ska till stugan i helg.
Nå nå varför inte bara vara hemma mysa, ta det lugnt, laga god mat å
rå om varandra. Vi får se vad som händer och fötter!!
Ha det bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0