Godmorgon!

Vaknat före 6 väntat på samtal om ev jobb men dem har inte ringt.
Väckt sötis, och fört till dagis. Vi tog med oss hunden och lila bajspåsar ;)
Såg H med barnen...eller blev uppmärksammad med en tuta :)
Åh, det var skönt väder men då jag inte hade "rätt promenad kläder"
så tog jag mig inte längre än hem igen från dagis.
Jag ska göra sådär bra-grejer nu såsom söka jobb, fundera runt lite
över den biten...sen kan jag sitta i lugn och ro med gott samvete och pyssla.
Det har ännu inte kommit besked från a-kassan, usch jag får ont i magen i denna ovisshet.
Inte mycket att göra åt.
Sambon är fortfarande febrig :(...ha ha så fort han ser lite hängig ut så ber jag han dricka mycket,
ta en glass och vila.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0