Gokväll! Dessa fjärilar har jag satt upp i...

img_6386 (MMS)

Gokväll! Dessa fjärilar har jag satt upp i sötis rum idag, det blev fint. Jag har även börjat göra om hennes dockhus (mitt gamla), å när hon får välja så blir det rosa, blommor osv. Det hade vart kul att pyssla om ett i vitt tema eller sådär riktigt lyxigt nå jag får väl bygga mig ett dockhus ;-). Vi ska snart sova för att sen stiga upp före 6!! Jag somna en stund på kvällen fy vad slut jag var...tur att sambo orka gå ut med hund. Han har inte feber nu men den kom tillbaka under dagen. Ringde vårdcentral och hon sa att han skulle höra av sig imorrn om han har feber än. Hoppas han blir frisk snart. Nu ska jag försöka sova...Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0