Hej! Igår bjöd vi på mat till folk :-)...j...

img_5166 (MMS)

Hej! Igår bjöd vi på mat till folk :-)...jag gjorde min paradrätt -kycklingwok. Enkelt gott å bra! Vi planerade dagens skoterfärd men som vanligt skiter det sig med våra planer. Sambon har sovit i soffan hela natten för att han är sur...he he skämt åsido men han har fortfarande sådan hosta han kan typ inte ligga ner. Han har fått utskrivet mollipect någon slags dunderkur som tydligen ska hjälpa :-/. För att det inte ska bli värre så tog vi oss inte ut i vida världen med skoter...jag ska minsann ta igen det här med besök hos nära å kära. Fan man blir så lack. Jag har iaf läst lite inredningstidningar det blir jag glad av. Snubbla över några jultidningar  :-O...julen vara än till påska. Får se om det alls blir järvis-resa, allt hänger på sjuklingen. Ha det bra kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0