Nu blev det kväller...

...voffer voffer då då :)
Har varit en skön dag idag, träffat fina människor etc.
Jag å sötis har vart på lassa firat Teija, hon blev överrraskad och rörd.
K kom å hämta oss, han är mycket bättre...ingen feber alls idag
bara eländig hosta men han ska fa och jobba imorgon.
Jag ska också jobba imorgon och på måndag vad jag vet nu :)
Idag lagade jag kalops till middag gott gott.
Det ekar i våran kyl :( men jag ska storstäda hos mor till helgen
då får jag ta extra mycket betalt så kan vi inhandla lite mat hit hem.
Fast tror vi kan leva på älg och blåbär några veckor ;)
Vi tar dagen som den kommer, ingen idé att oroa sig.
Ha en bra kväll alla fina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0