Redan hemma!


Tur att det finns plats på hårddisken för jag glömde slå av inspelningen
jag lovade sötis att göra det medans hon gjorde morgonbestyr, slog av den nu först :-O
Dem ringde från dagis när jag var på jobb och bad mig hämta sötis för att hon mådde illa
och huvudvärk. Hon åkte tillbaka med en fröken från utflykten så skyndade jag mig.
Nu vilar hon och jag datoriserar ;)
Hon sa att en hade åkt in i henne och hon slog huvudet då börja hon må illa och fick ont.
När dem ringde från dagis svara dem att inget spec hänt? Jag får höra med dem imorgon.
Det gick bra att gå från jobbet...det är ju tur när det blir såhär :)
Håll tummarna att sambon kommer hem från stockholm ikväll å inte imorgon,
någon palt som bokat allt för sent vilket gör att han inte kommer iväg ikväll enligt bokningen
men han ska vara på arlanda direkt efter kurs så *hoppas hoppas*.
Om han inte kommer så löser sig det med hund barn och hela den biten
jag har ju inte sjutton barn att ta hand om direkt ;)...det hade bara underlättat att ha körkort.
Det är tomt utan hund...det är länge sen som vi varit utan hunden helt (?) shit han är inte
kring benen så fort man gör något. Nästan att man ropar efter han när man inte ser han.

Puss puss alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0