Troll...ja minst sagt


Jag blir irro på saker som inte funkar >:-(
Så ska det ju inte vara ja ni vet det här med positiva saker,
harmoni och att det flyter på liksom.
Det är nå troll i alla våra jackor. Jag vet inte hur många jackor vi förbrukar
pga av att dragkedjan beter sig. Eller det vet jag visst det är skit många.
Å det spelar ingen roll om det är peak, everest, konsum jackor (om dem hade haft)
det slutar alltid med att dragkedjan antingen går upp nertill, eller att den buktar ut
när man dragit upp eller vad det nu kan vara.
Jag är dålig på att sy dragkedjor så det är inget alternativ till att ge dem en chans.
Men helt ärligt så var det morgonens blää, speciellt när jag fick en jacka av mor igår
en sådär -gå ut med hunden jacka...vad tror ni händer? Jo ritch ratch och pigan ska
gå igenom sommar kläder idag ;)
Jacka någon?!

Jag ska börja med att fortsätta med att titta the voice ;)
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0