Vinst!

Hej!
Idag har vi vart till garaget och hämtat saker som fö ska tömmas för man får inte hyra det längre.Vi ska hyra in oss i pappas garage.
Undra vad dem ska göra med dessa garage? För glaciären som ska öppnas har ju sina
egna...det kanske är sådär lyx-garage om man vill ha till skotern eller nått :-O
Hyrorna kommer garanterat bli sådär snuskigt höga 8-10 tusen för en trea!?
Vi har varit och pantat pet/burkar vi fick hela 269:- :)
Åsså förde vi in lotter som vi vunnit, det gav 170:- :)
Det rullar in pengar...å vi kunde köpa lite frukost, lunch, middag :P
Vi bjuder oss på middag hos mor å far idag. Kan ju hoppas att det blir över till en lunch imorgon.
Nämen så illa är det kanske inte, men nästan.
Vad mer?
Sambon ska på kurs ons-tors till sthlm, får se hur jag löser morgonen med sötis för jag ska jobba torsdag
och börjar 06.00!! Mommo kanske kan hjälpa mig den dagen :) alt är att flexa lite.
Nu ska jag göra en insats till att pyssla lite kort.

Grattis till M idag :) (om detta läses), tiden går så fort.
Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0