Åh jag har köpt nya skor  :-) en yantra to...

img_7471 (MMS)

Åh jag har köpt nya skor  :-) en yantra toffel zonterapi för varje steg du tar. Jag har jämt å ständigt skitont i fötterna alltså riktigt sådär att jag inte kan stå å gå med dem vilket dem är bra till :-P. Men nu ska vi se om det blir andra bullar. Man ska ha dem korta stunder när man går tex hemma. Lite annat än foppatoffeln ;) annars idag har jag skrivit på anställningsbevis å börjar jobba den 22 augusti. Lönen fick jag bättre åsså, men så otroligt skönt. Mitt drömyrke ska jag komma underfund med vad det är men medans ska jag städa lite :-D hoppas ni mår bra i det otroligt fina väder som vi har. Riktigt fin sommar i hela Sverige det gillas. Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0