Positivt tänkande är mitt vapen
och leendet min sköld!
Annars deppar man ihop

Förutom att jag tränat idag så har jag vart till af och anmält mig
"som fullt arbetande kvinna from 22:a =vill inte ha med er att göra" :P
Jag har malt kött och lagat köttet, mor å far kommer på middag.
Vad mer?
Har tagit god tid på mig att surfa runt, letade lite ledtrådar till mina funderingar ;)
Usch det känns så ensamt och tomt :( (?) eller vänta nu jag ska ju passa på att njuta denna
vecka, njuta av min ledighet ♥
Fast det är väl för att sommaren håller på att släppa taget om denna stad som det känns
lite annorlunda?! Det blir nog bra och hey det löser sig...jag har ju fått jobb :-D
Hoppas ni mår bra vad ni än gör vart ni än är.
Ta hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0