Tjena tjena...


En helt vanlig dag på jobbet :-P
Jahapp då vart det onsdag snart är det söndag sen måndag sen onsdag igen he he.
Det går hyffsat på jobbet...ibland känns det som att jag är på fel ställe,
men det mest för att det finns folk som kommenterar vad jag gör där egentligen (blir som lika skitigt igen menar dem). Men vad f-n nån rim å ranson (reson?) i det hela finns det väl ändå.
Tänk lite positivt vet ja...prova se möjligheter i allt. Fast det kanske inte är så lätt alla ggr, speciellt inte om man vart fast i ett och samma senaste 30 åren. Då blir jag genast förstående :-O

Det är tur att det finns folk åsså finns det folk ;-)
Det var en som var på väg hem igår, hade gått en bit å mötte mig
-ja j-vlar jag glömde skorna. Så går han tillbaka bara för att sätta skorna UPP på hyllan.
Men det känns tryggt att veta så fort dem ser mig så tänker dem på vad dem gjort galet :-P
Vad mer?
Sambon är å käkar med jobbet. Jag har kollat film *Hur många lingon finns det i världen*
Den var sevärd. Snart är det robinson på tv.
Dem har fått till det "snyggt"/ roligt att följa...sådär så att jag har fastnat och börjat se den.

Vikten då? Vadå vad är det...

Ha det bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0