Äckligt!

Sådär nu har jag landat på rooompan :)
Phu, det var en pärs och gå runt hela "byn" köpa lite på ÖB och lite på jysk och mat för en hel armé på coop traska heeeela vägen hem ja ni ser ju hur svettig jag blev :-O nä dags att börja träna mer för handla å gå hem med allt ska man väl orka utan att man är helt död :P
Hem, slängde i en macka, ut med hund, stan köpte ngr klappar å JULSKINKA den var liksom slut på coop.
Kontoret städa lite snabbt. Hem köra igång maskiner hämta sötis and so on.
Men tror dem flesta flänger runt hit å dit vid denna tid men då vet ni mer exakt vad lilla jag gör.
Men när jag kom hem från stan så känner jag en äcklig lukt, f-n vi måste städa mer tänkte jag
tills jag går in i vardagsrummet och upptäcker att Buster har uäck...spytt
nämen jomen tjusningen med att ha hund liksom.
Pling plong ring dong nu ringer det från tvättstugan ;)
Ha det bäst alla fina tomtar :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0