Nu glad igen :)

Jag försökte blogga igår från nybba lgh men det gick inte detta skulle jag skriva då:

"Vi lever, jag lever, vi kom fram.
Har sovit någorlunda skönt i hård soffa.
Buster har det bra med moffi.
Resan igår var "annorlunda" =mörkt som f-n å regna. Sambon nämnde ngt om att shit han ser inte vägen ;) men tur då att vi kom levande fram. Eller händer det ngt så kanske man inte alls kommer fram :P
Hursomhelst så har jag "ritat" i mobilen en klockren bild på mitt humör. Fan att jag saknar mitt gamla jag...inga som helst problem å shoppa kläder strosa i affärer å bara njuta men icke att jag känner så nu :( well well det blir ju billigt om inte annat. Men då vet ni varför jag klär mig i fula äckliga kläder :(
Nu ska jag iaf städa fint efter oss. Har köpt ajax det är jag då bra på :-O"

Vi kom hem oxå å jo levande :P
Oj vad skönt vi har sovit i våran mys säng.
Fullspäckat schema har det varit. Stan handla present, hälsa på, handla mat, kolla jacka, föra sötis på kalas, laga middag, städa lite snabbt, fixa sig lite snabbt, fortsätta laga mat, hämta sötis, förbereda det sista pling plong min kära kusin å sambo å en "lånad" gullunge kom på besök. Har bjudit på älgfile, potatisgratäng, grönpepparsås, samt chokladfondant till efterrätt. Ojojoj vad gott det blev å nöjda gäster. Tog bara ett tag innan vi kom till skott ;) men det här måste vi göra om igen snarast. Nu ska vi krypa ner under täcket å musa natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0