Tja tja!


Hejsan alla ni, asså tja tja hej hej :P
Allvarligt! He he ja jo är lite svammlig en dag som denna.
Men det får man visst oxå vara.
F-n vad trött denna damen är, har inte gjort många knop idag på jobbet
alltså jo jag har gjort det jag ska men kanske inte med brinnande energi sådär jiiippiiii.
Julbord på lördag dårå, hm är det nu man ska söka kläder att ha på eller köpa någon stor svart säck som täcker detta tempel...;) alltid samma visa och alltid lika jobbigt med julbord :P
Vi ska en sväng till "storstan" och shoppa lite, bara en snabbvisit nästa vecka.
Checka in på ett ställe som passar perfekt för våran budget får se om vi tar tåget eller bilen.
Då kanske jag hittar en vinterjacka då...perfekt vore om K får sina skattepengar så får jag shoppa :O menar han har ju fått svindyra glasögon, nån rättvisa får det vara.
Jag kanske hinner plocka på mig extrajobb...storstäda till mamma å sådär. Oj vad stökigt du har här, här måste städas hehe.

Det blir nog bra
kram kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0