Fy farao för magsjuka. Det slog till igår ...

Fy farao för magsjuka. Det slog till igår för frun här hemma, dirra darra av värsta sort. Efter hundra ggr på toan satte kräkningen igång. Kul att läsa visst ;). Jag är vanligtvis bubblig i magen annars men jo detta är magsjuka. Det jobbiga är att jag blir så törstig men om man dricker som man vill så slår det bara emot. Nä små klunkar, ha ha jag gör som till gamlingar fuktar munnen med en blöt tuss. Jag visstades i soffan hela natten vilket känns i hela kroppen. Sambo har varit hemma vårdat sötis som är bättre, men jag måste vårda mig själv. Hoppas han klarar sig från denna hemska bakterie äckliga sjukdom. Hoppas ni andra mår bra. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0