Hej bloggeeen...

Vi skulle ha åkt till ajkiia idag å sen vidare till Skeå men det blir inte så :(
Ska ta det en annan gång...vilket kanske faller sig bättre i tiden.

Har varit å promenerat nyligt, men fan vilket väder det nästan regnar jöh
sådär envis blötsnö usch men stegen är på 12 tusen så jag är nöjd.
Under min promenad såg jag en väska som var ute å gick med en tjej
ha ha ha vilken liten tjej eller väldigt stor väska eller båda delarna.

Har fått brev från kommun på en tjänst som jag sökt...sökte typ 14 sept -10
och nu skickar dem ut svar att tjänsten är tillsatt...
nähä skoja dem å jag som trodde jag fått den =P

Vi gör nog en tripp ut i skogen i helg :)
Nu ska jag skala en till morot.
Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0