Hemma :)

Nu har jag varit å jobbat så nu ska jag städa hemma :P
nä jag ska chilla lite först.
Måndag-tisdag har jag "storstädat" på jobbet så idag gick det fort.
Såg nyligt på the voice dem diskutera om Vanessa Lopez
En kille-tjej-tjej som är med i big brother.
Dem berätta om alla operationer som han/hon gjort.

Hårfästet, blekt tänder, gjort ngt med hakan, brösten
tagit bort revben...ha ha som jakob sa -men har inte tjejer revben?
Hur kan man ens knacka bort revben? Uäck...
Ja och samt "dragit in sin ***"...eller kapar man den uäck
nämen känner man så är det väl okej att byta kön.
Hon är säkert lycklig nu :)




Spännande å se om hon berättar det i huset,
efter hon haft sex då...-nämen jag har ju varit kille ha ha ha =P

Ha en skitbra onsdag alla ni =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0