Så var denna dag slut. Hi hi vi har haft p...

img_5243 (MMS)

Så var denna dag slut. Hi hi vi har haft presentbyte här hemma idag. Jag fick en ros å massagevärmehjärta av <3, jag köpte en ros till min söta dyrgrip för hon säger alltid i stil med -jag vill oxå få blommor som du får mamma. Så check idag var hennes dag. Hon fick en prinsesstidning oxå. Vad köpte jag då till kära sambo. Jo när jag var å köpte till sötis så såg jag såna chokladhjärtan ja men det blir bra dem tar jag. Problemet var bara när jag väl gett dem å läste lite, jomenvisst nötter...dem innehåller nötter. Men tack för den liksom. Varför ska allt innehålla nötter. Spår av nötter. Nötter nötter nötter. Förlåt hjärtat! Nä man ska köpa ngt i god tid, som han alltid gör till mig. Eller är det lättare att säga att det är kvinnan som ska uppvaktas punkt...nä det vore att uttrycka sig fel ;) äsch det var en bra dag. Tilda fick mer presenter senare bokmärken å dansande blomma nästan som att hon fyllde år ;) å förutom besök så fick vi vuxna fika. Så tummen upp för denna alla hjärtans dag. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0