Trallalllala...

Pigan har tvättstugatid idag...trallalllalala ;)
Nä riktigt så är det inte,
men visst var det likt mig på bilden =D
Sådär lagom go å rund.
Alltså det är inte länge sen som jag tvättade
men denna gång är det verkligen allt som är sådär stort!!

♦Mattan som sambon klev på med svarta skor
♦Sovsäcken som sötis leker med när hon ska tälta (usch allt för mkt hundhår på den)
♦Madrassen i vår säng som då en viss tös sovit på å blöjan inte hållt helt tätt
(nä hon har inte slutat med blöja än, men bvc nämnde att dricker hon välling så går det hand i hand med att blöjan kanske inte är torr å ingen idé att stressa fram ngt heller)
♦Alla miljoner handdukar är lika å tvätta när jag ändå är igång
+övrig tvätt som hunnit bli sen sist jag tvätta =P
Det positiva -det blir äntligen rent!

Hoppas ni andra mår gott för det gör jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0