Arg, ledsen.

Just nu är jag sådär tom.
Tom på allt, ilskan sköljde över en, sen kom tårarna,
tankarna finns där hela tiden och jag gör så gott jag kan.

När jag skulle betala sista räkningar så upptäckte jag att lönen
inte kommit in som den ska.
Jag kontakta chefen och hon mena på att dem har gjort utbetalning.
Men hallå 28:e är 28:e punkt slut den ska inte komma lite hursomhelst
under dagen. Fy fan!
Jag orkar inte skriva om detta mer. Jag fick in lönen efter 15, men jag är inte
nöjd. Nä det här gör mig bara mer medveten om att jag inte vill ha det såhär.
Nya tag nästa vecka! Nu ska jag ta helg.

Jag sysselsatte mig själv genom att göra dessa olika fraser som finns på facebook.
Det lättade lite upp stämningen man får så roliga svar ;)

Ha det bäst!


Vilken låttext stämmer in på dig?

Skaka rumpa!

 

Ordspråk

Inget svar är också ett svar

 

Tänkvärt

Den som inte tycker om katter, måste ha varit mus i sitt tidigare liv!

 

Dagens ordspråk

Hellre en hängmatta i parken, än hängpattar till marken.

 

När vinner du på triss

På lördag

 

Hur mkt kärlek har du i kroppen?

Du har 100 procent kärlek i dig, du älskar alla till och med alla djur!!

 

Ordspråk

"Var dig själv, alla andra är upptagna!"

 

Vad säger rösterna i huvudet idag:

På dem bara!

 

Vad är viktigast för dig just nu

Vara hemmafru

 

Dagens visdomsord

Om du inte vet vad du vet och inte vet, vet du absolut ingenting.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0