Känns så skönt =D

Jag ska försöka få in det i data-banken/hjärnan min
hur många steg det är lite här å var. Mycket enklare att lägga upp dagen då.
Snabbrunda med hund ca 1000 =)
Till jobb ca 2500 men jag titta aldrig mer exakt =får göra det imorgon.
Ca 1400 var stegen på jobbet (idag)...men att skrubba bastun ger nog minst 10 000
för man måste dels kämpa, dels hålla andan för att inte få pest =P etc.
Gick en omväg (fast bra väg) från jobb...ner mot kvantum å upp runabacken  ca 5100.
Stegen står nu på 10068!!!!!
Vadå steghysteri...nämen hissen har väl äntligen gått upp för mig.
Att man faktiskt måste göra sig av med det man får i sig för att hitta någon balans
att ligga på plus minus noll när det gäller förbränning...eller nått sånt.
Check, check, check nu ska jag fortsätta med min checklista.
Å att städa undan julen samt städa är helt två olika saker =P

Puss alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0