Steg steg steg ;)

Omrons fantastiska testvinnare har kommit i en ny version med fler funktioner. Med programvaran som ingår följer du dina framsteg över tiden. Du kopplar enkelt in stegräknaren till din dator med den medföljande USB-kabeln. Hela 41 dagars information lagras i stegräknaren.

Den kan hängas runt halsen, läggas i byx eller jackfickan och bäras i byxlinningen. Den räknar dina steg och hur långt du gått. Du får även veta hur många kalorier och hur mycket fett i gram du har förbränt. Den uppgraderade Aerobic Step funktionen visar stegen och tiden separat när du rör dig kontinuerligt som under en promenad.

 

En variant på stegräknare. Men jag trivs med min den funkar fint.

Det behövs väl egentligen inte att det lagras 41 dgr bakåt?

Denna som jag har lagrar 7 dgr bakåt och det fungerar för mig, man ser enkelt dag för dag.

Och jag har bokfört mina steg i min agenda samt nu börjat bokföra på nätet.

Jag såg en tjej hon såg så viktig ut när hon antecknade vad och hur hon träna

då kan ju inte jag vara sämre att åtminstone skriva upp mina steg...;)

Hemma med tösen idag, hon är febrig.

Sambon har varit hemma på lunch så jag passa på att gå ner i gym en sväng,

bättre det än inget alls men man känner att löpbandet inte ger

på samma sätt som att gå ute och promenera.

Ha en bra dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0