Hello hej...

"Vet ni vad jag vill mer? Jag vill göra en tatuering något sådär skitsnyggt"
Detta skrev jag 2010-09-30 här i min blogg.
Tadaa:



Nu har jag gjort en tatuering...i min ajfån ;-)
Ja ja det är fortfarande lika kul att leka med mobilen å alla dessa appar.
Men jag är fortfarande sugen på att göra något skitsnyggt, irl!!
Annars då?
Jo men va fan bollen är rund :-P
Nä inte är e nå.
Jobbar å sliter, huvudvärk om vart annat, bantar å äter gott i samma veva
längtar på riktigt till hösten...(eller inte riktigt än då va)
gråter och skrattar, äter sover å bajsar ja ni hajjar.

Orkar inte skriva allt för mkt om tragedin som hände i fredags 22/7 i Oslo,
det tror jag alla av oss tänker en hel del på iaf.
Jag kollar alla nyheter man kan bbc, cnn, euronews, nordnytt, tv4 nyheter,
aktuellt, rapport and so on men jag blir inte klokare hur OND en människa kan vara.
Sadistisk ådra är bara förnamnet. Helt sjuk människa som enligt mig ska
torteras då han sitter inne. Precis att han dör så ska det börjas om igen i många år.
Jag vet det kanske inte är det rätta men den ilska man känner så är det inte mer än rätt.
När jag kolla på nyheter igår om fredsaktivister så tycker jag det är ganska "gulligt"
i jämförelse vad som skett.
När dem blir anhållna och ev straffade vad "säger dem för dom"
-ajabaja ni avbröt en militär övning
Nä men visst det ligger väl allvar i deras agerande oxå men det blev så absurt egentligen.



Nu ska jag få något i magen.
Ja just ja invägning idag får se hur det blir med det.
Puss å kram!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0