Hej på er!


Jag har ont i mina ben ja å i halsen oxå men det är nog för att
jag springer fram å tillbaka i regnet :-P
Till jobb, hem på lunch, ut med hund, tillbaka till jobb, hämta piga,
hem, ut med hund and so on. Alltså det är ju mkt trevligare om det är fint väder.
Well well det är ju bara att bita ihop...samma lika imorgon å onsdag.
Cykel ett alternativ kanske :-O
Det har annars gått bra idag på jobb trots allt.
Förresten dem sa på mixmegapols nyheter att under vintern har folk blivit
4 miljoner timmar försenade när dem åkt tåg...(samt att det kosta samhället 2,4 miljarder).

-Ursäkta jag blir lite sen idag till jobbet.
-Hur sen då?
-nja 4 miljoner timmar si så där....höhöhöhö :-D

Det lät bara så roligt när dem "läste" upp nyheterna.
Puss puss på ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0