Uäck...


Dem ringde från dagis imorse och sa att sötis hade spytt.
Mitt i matsalen sådär hux flux.
Hon prata in på mobilsvar, -ni får hemskt gärna hämta henne ;-)
Väl hemma så är hon inte ett dugg sjuk...eller lite trött men hon har då ätit
utan att det kommit upp!?
Hon säger själv att hon börja må illa efter att hon snurrat i gungan som dem
har inne på dagis. Snacka om åksjuk :-/
Nämen hon blir lätt åksjuk i bilen, så nog kanske det stämmer.
Ska bara meddela dem imorgon så dem oxå vet om et.

Ja ja detta var väl tur i oturen för jag har fått en hel del gjort här hemma.
Hund-dagis check, ringt angående försäkring,
ringt veterinär bokat tid -honden måste få en hormonspruta samt vaccination.
Mailat lite plus såna grejer som jag glömmer så lätt.
Nu väntar jag på att bvc ska ringa upp.
Ska börja planera vad vi ska ha med också när vi åker iväg.
Helst tar jag med så lite kläder som möjligt så kan man köpa desto mer :-D
men tror vi får hålla hårt i pengarna det finns inte så mkt av dem :-(

Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0