Godmorgon!!

Hej!

Skulle promenera imorse men jag valde att inte göra det :P
Jag har nyligt vart på arb.för.med...dem har väl inget nytt å komma med eg.
Jag är som ett barn jag behöver positiva grejer om hur duktig jag (eg) är,
försöker hitta jobb, skickar cv och ringer lite...kanske inte 110% men jag gör det.
Men allt man får höra är det är bara du som kan påverka, vi kan inte göra något,
bara du själv har makten i dina händer. Varför gör du inte så? Varför har du gjort så?
Kan dem inte bara säga, fy fan vad bra du är, du försöker ju och fortsätt med det
så ska du se att det löser sig. Gör det som känns bäst för dig.
Äsch, varför ska livet vara så lätt?!
Jovisst nått positivt sa dem väl...men det var kanske på sin höjd bra att du kom hit.

Ha en bra dag alla ni, min blir nog bra ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0