Gokväll i stugorna :) har ni ätit våfflor ...

Gokväll i stugorna :) har ni ätit våfflor idag? Vi har då ätit en hel hög. Gott! Skönt med fredag som iof är slut snart, men det var kul så länge det vara. Förutom att en läkare skrämde slag på mig idag så har det vart en bra dag på jobbet. Helt underbart med goa arbetskamrater. Jag gjorde en smörgåstårta till sambons jobb...dem tyckte om den och undra vart han köpt den ;) kul kul. Ha ha vi var å kika på en bil igår jag menar när det är knas med ekonomin så är det väl lika kör bara kör he he skämt åsido vi diskutera restvärde på vår bil som kommer snart. Sjukt att vi kan få ett lån på dubbelt så mkt å en nyare bil men inte mindre lån å ha kvar våran bil??? Men dem gör väl bra affärer på det?? Nå den bilen som vi provkörde var ändå inget...men det börjar bli nära att vi måste hitta en lösning på problemet :-( usch usch usch DET BLIR NOG BRA?! förresten till ngt helt annat jag har glömt att skryta över att jag fått massage på jobbet, i onsdag fick jag ta tiden som blev över. Det var riktigt skönt, fast det är ju när någon börjar trycka på alla punkter som man känner hur öm man är. Man ska väl eg unna sig mer än man gör, men konstigt nog så kostar det oxå massa pengar. Massör, massageterapeut det är ngt som jag velat göra. När jag bodde i Gbg så kika jag på olika alternativ det blev tyvärr inget med det. Vad mer har jag glömt att säga :P (icke att förglömma alla smileys ;)). Jo jag fick sms om att jobba festivalhelgen å städa upp efter allt festande, på ett sätt hade det vart nice se baksidan av hela tjotaballongen eller nått men ändå vill man ju vars delaktig i partyt. Jag får se vad jag svara. Godnatt alla ni jag ska snart nanna kudde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0