J-VLA MÅNDAG!!




Gah bara att fortsätta ligga under täcket,
kanske att man gör det resten av året ;)
Jag hade sån värk imorse (mensvärk, migrän å allt skit)
jag sms chef å sa att att jag inte kan jobba.
Ja ni ser ju sms:et vad hon svara.
Tack å hej liksom.
För att inte skriva ut namn å så var jag tvungen att kluttra över lite,
ja ni hajjar.
Det känns ju skönt men var inte beredd på att det skulle ske så plötsligt.
Kan ju vara bra med lite framförhållning...anställde dem henne i morse då eller.
Nä usch för såna typer, man blir bara på så dåligt humör.

Nästa måndagsskit som jävlas.
Jag var tvungen (trots denna värk :() springa ner till af,
när det blev som det blev.
Allt skedde så snabbt så jag glömde gå en rundvandring i lgh,
rundvandring =stänga dörr vart hund inte ska, ta ut hans bädd så han ligger skönt,
plocka undan allt tänkbart som han kan komma åt.
Jag bara gick, tyvärr.
Jag tror fan han blir så sur när man plötsligt lämnar han så han gör alla hyss han kan.
Check vi köpte godis till M som han skulle få idag, tror ni inte hundfan har ätit upp det.
EN HEL JÄVLA BURK MED GODIS...detta har i sin tur kommit upp på min vita fina matta i sovrum.
Fy fan.
Å hunden kan man ju inte klandra, klart som fan att han går loss på sånt gott.
Nä jag tar på mig det, jag glömde ju plocka undan. Fan blir så arg på mig själv,
det är ju inte första gången det händer.
Men i sin tur klandrar jag dessa sjuka människor som beter sig som fanskapet själv.

Usch nä jag ska nu göra så lite som möjligt.
Vi ska köpa nytt godis till M :) det blir inte samma lika men tanken som räknas.
Nä kan inte släppa det som hunden gjort.
EN HEL JÄVLA BURK MED GODIS.
Ja ja det är ju bättre det är bajs...men fy fan.

Jo jag är fi fan fan arg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0