Ska iväg å jobba snart. Ska jobba resten a...

Ska iväg å jobba snart. Ska jobba resten av veckan, skönt! Fick in lön igår nu har jag inget mer med dem att göra!!! Sambo har åkt iväg med taxi sen flyg vidare till Gbg dem har bokat in allt på samma dag, så han kommer ikväll. Jag skulle följa med till luleå imorgon då han ska hämta firmabilen. Gick ju inte när jag ska jobba det gör inget. Det som svider mest är att vi hade bokat biljett som jag nu inte får pengar tillbaka för att den inte var återbetalningsbar...lätt att vara efterklok jag tror inte vi hade behövt boka färdigt vi hade kunnat avvakta å se om jag är helt ledig. Sj vet att ta betalt jag boka en biljett för 328 (1a klass som sambon) och den biljett som isåfall skulle vara åter bet bar kosta 530!!!! Så lite positivt att det bara var 328 som gick till spillo än att betala (om jag hade kunnat åka) det dyra belopp :-) ha en bra dag nu måste jag rappa mig lite ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0