Tja :)

Nu vet jag vad som händer i världen ;)
Har kikat (lite) BB, läst nsd:n, rensat post, kollat läget lite på andra ställen etc.
Tvättat kläder, fört kläder till röda korset och varit sådär allmänt snäll idag ;)
Ska hitta saker som vi ska försöka sälja.
Någon som behöver nått, bara att hojta till. Vi har allt :)
Imorgon ska jag till hotell gyllene knorren, provjobba lite.
Sambo har kanske sin sista vecka på jobbet denna vecka,
skönt då får vi lite tid för planering av saker å ting nästa vecka.
Han ska till Gbg några dagar nästa vecka...jag å sötis kolla på biljetter
för att följa med. "Bara" 12000 tur å retur för oss två :-O.
Vi får flyga med planet som jag byggt åt sötis, så långt till götet kommer vi.
Nu ska jag leka lite med dyrgrip ♥
Ha det bäst!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0