Go kväll :-) hur mås det? Fredag imorgon j...

img_7141 (MMS)

Go kväll :-) hur mås det? Fredag imorgon jaaaa skönt vi packar iväg oss till knuulasjärvi ;) ska göra lite grejer framförallt basta. Jag var idag på ett nytt ställe å jobba. Folkhögskolan, det var sådär poff shoffs  hej å välkommen. Det var kul, mycket nytt folk men sånt ska vara bra för hjärnan har jag hört ;) det gick bra. Just nu måste jag känna efter hur jag ska göra med alla alternativ. Det andra som jag var på intervju för, har jag ännu inte fått grönt från. DET LÖSER SIG!!! Kul att någon vill ha en...:-). Månntro om det är städfirma jag ska starta, hitta någon egen nisch det där lilla extra. Godnatt alla goa, tack för att ni håller tummar puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0