Godmorgon!


Önskar er all en underbar dag.
Måndag idag då...men det har inte hindrat mig från att ha en bra dag :-D
Många har typiskt måndagar eller vad dem kallar det
men ska jag säga varför...jag besitter svaret på det ;)
Om ni tänker att oj j-vlar det är måndag, åh vad jobbigt måndag, gah vad
tragiskt det är måndag, måndag måndag måndag
jamen självklart blir dagen utefter hur ni tänker.
Styr om era tankar lite...kanske att tack för att jag vaknar till denna dag
tack för att jag har ett jobb att gå till, tack tack tack ja ni hajjar.
Eller så kör ni på som vanligt...det blir nog bra det också men kanske en lite jobbigare dag.
Jag ska äta gröt nu sen hoppar jag över städningen :-O och pysslar lite.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0