Grattis Finland ♥ !!


Ingen har väl missat att finland har vunnit vm guld i hockey :-D
Nå krattis krattis...ni var det bättre laget och förtjänar vinsten.
Silver då...det är väl bättre än brons...jo visst är det så men när det gäller
så är den där 2:a plats en stor besvikelse. Det vet ju jag som lirat boll ;)
Men skit kul...och när man ser allt firande överallt i finland så känns det helt rätt.
Dem liksom kör på bara, man ur huse här ska firas, jag gläjds med er.
Till helgen ska vi till stugan...nice det är länge sen jöh.
Nu ska jag krypa upp i soffan och kolla film. Jag har ordinerat mig vila MYCKET VILA
jag är ännu krasslig.
Ha en underbar måndag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0