Nu är kalasandet över för denna gång. Piga...

Nu är kalasandet över för denna gång. Pigan är supernöjd över discokalas å alla presenter :D det enda som är lite jobbigt med sådana här kalas är när man har lgh det blir så fullt på liten yta. Idag var det fb dags som jag själv valde att logga in på ;-). Oj oj 1 som fått barn, en som blivit med kille ;), en annan har gjort si å en annan så. Och sådär annat av intresse etc. Å jag som "trodde" jag bara hade vänner som man känner, som man pratar live med om livet etc. Nä det är nog fb världen som gäller för att hålla sig uppdaterad. Inget mig emot egentligen men bara så komiskt. Jag kan tyvärr inte "leverera" annat än att min piga fyllt 5år, jag har jobb i sommar jo å att Buster behöver en ny hormonspruta :-P. Ja ja nytt spännande möte imorgon. Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0