Talking Tom :)


Liten är sjuk...oj oj oj alltid fel tillfälle men inget att göra åt.
Hon är sååå ledsen för dem skulle ha hajk på dagis sova över etc.
F-n det var skit svårt imorse (5.00) att ens bestämma om vi skickar henne till dagis
hon har inte feber...bara riktigt täppt å halsont/host.
Sådär tungandad...hjääärrrtat då.
Hursomhelst kunde mor komma några timmar, jag gjorde det jobb jag kunde,
sambo åkte till jobb i vanlig ordning å nu sitter jag å sötis och kollar youtubeklipp.
Fast man kanske får skicka henne gå på middag å sova över...när det är som värst oxå
kvällen/natten. Nä bara att kurera henne.
Vårkonserten igår var väldigt bra. Min kusin är så otroligt bra på att sjunga ♥
Ha det bra, gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0