♥♥♥


Tjolahopp tjolahej
Mår ni bra? Haft en bra dag?
Oj vad dålig karaktär jag har ibland...speciellt på fredagar när jag bara vill hem.
Hm, jo jag vet att jag har hur mkt som helst att ta tag i men orkar inte börja med
storstädning när det är 20 min kvar :O Fast tror jag måste gå kväll nån dag nästa vecka
bara för att göra såna extra grejer när dem flesta gått hem. Det blir nog bra.
Det är ju bra på jobbet trots allt...å lika mkt som dem tror att jag är dum blondin
lika mkt kan jag ju ändå spela på det...eller är jag korkad kanske?!
Nä nu ska jag inte trycka ner mig själv jag är ju ändå rätt bra, eller?
Så vad bjuder helgen på? Pynta?
Har varit hos kära mormor men hoff vad fort det går när man blir gammal...
vet inte om hon kände igen mig men det är ju tur att hon är så glad hela tiden
Hoppas ni får en bra helg ♥

Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0