Hihihihi thihihihi :)


Denna brukar jag sysselsätta mig med alla dessa mil vi åker bil :P
Förutom det så brukar jag öka volymen på radion och sjunga på högsta nivå då det kommer
super "braiga" låtar...min sambo frågar alltid vad jag går på ;)
Förresten jag läste lite om gitarristen i Europe (Kee Marcello) om knarket att dem snorta
kokainlinor tjocka som rulltårtor...gah han har som varit med om en del.
Jag skriver mer om mitt missbruk men jag är på bättringsvägen idag är dag 2 som jag klarat mig utan,
berättar en annan gång om det hela men jag räknar med att dag 3-4 kommer det kännas av
men vad fan absolut inte om man jämför med andra grejer så ska man väl inte klaga :P
Påminn mig sen om detta...:)



Sen har jag missbrukat med bilder men det är ju som vanligt :P
Lite kul att göra en lite finare än vad man eg är :-O

Ha en bra kväll puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0