Go kväll!!


Jag sprang ut å fota månen :-O...den var så fin ikväll men med våran bajskamera
så blir det ju inte så bra. Det får duga.
Jag har suttit med gråten i halsen hela em...kollade en film som sändes på tv
"flicka den bruna mustangen"...jag blev som fängslad den kanske inte var
såå jätte snyftig (bra) men jag är väl inne i en snyftperiod lite känslig sådär :P

I övrigt så har jag tvättat massa kläder phu, men skönt när det är gjort.
Tvättmaskin och badkar hade vart nice att ha, jag har säkert nämnt det tidigare
men gud vad skönt med badkar.
Fy fan tänk å vara ekonomiskt oberoende :)
men för å komma dit så är väl spara spara inte slösa, ett av alternativen.
Well well som man bäddar får man ligga.

Förresten inse vad dutti pigan är...när jag klarar mig utan treo å övriga värktabl
det är ju flera dagar som jag klarat mig.
Nu är det bara detta sötsug som jag ska bli av med.
Men allvarligt det hade inte suttit helt fel att gå ner en si så där 13 kg!!!
Men jag jobbar ju på det...har ju börjat ta tag i treo missbruket ;)

Nu ska jag göra lite lunch till imorgon...sambon ska till gälka tis, ons, tors
så jag vet vad jag har att göra på min lunch, springa hem å ut med hund!

Ha det, see ya!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0