Tja!


Gokväll!
Vi hann inte köpa hem nå vin...men har nyligt fikat lite boboy ;) å mamma-bröd gott gott.
Jag å mina städredskap gjorde en gemensam smitning lite tidigare från jobb idag :P
Fullspäckat schema med bla en bokad tvätt-tid måste ju ha rena t-shirts till jobbet på måndag
och denna förbenade tvättstuga är ju så upptagen :(
Nå körde igång maskiner vid 14...åkte till en sån där mobilaffär å gjorde lite fynd (lång kö), sambon hämta ett gäng med glasögon å testa, sen fort iväg å kolla kläder hos mina kusiner (15.00) jag tokshoppa en timma
Ville kika mer men sambon sluta å hämtade mig kl 16 för att åka hem ta ut kläderna ur maskin
sen fort till middagen som vi blivit bjudna 16.30!!! Ajabaja passar vi inte tiden så blir vi inte bjudna mer :-O
Nämen det blev en sån dag idag helt enkelt...men alltid lika kul att shoppa kläder å ja lite annat också ;)
Väl hemma har vi bara tagit det lugnt, skönt!
Imorgon ska vi på nya äventyr men nu säger jag godnatt å ska jag worda lite innan sovdags.

Ha en bra helg gott folk!!
Förresten helt underbart att träffa mina nära dem är så fina ♥

"Blod är tjockare än vatten"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0