Tjolahopp tjolahej...hej hej :)

He he kom ihåg en bild på dyrgrip min när hon som liten hade en cool body på sig å i samma veva så sökte jag systerson den yngre som hade en annan variant :)

Har vart å städat kontoret idag...dem hade köpt en ny dammsugare riktigt nice att städa med ordentliga grejer. Ändå ganska skönt att komma dit...dem är så trevliga å glada jo dem är trevliga på jobbet oxå :P

Pratade med ena ägaren idag. Han fråga hur det går, hur det känns och ingen som är dum eller så he he. Tanken är att dem ska anställa mig (är ju 6 mån via bemanningsföretaget) att dem trivs å är nöjda. Skönt!! Gilla gilla gilla ♥

Åh, det värmer att få veta att man gör ett bra jobb...

I vanlig ordning har jag duschat, masserat och smetat in lite tigerbalsam bränner på bra :)
Väntar på att K ska komma hem från Luleå, han är nog hemma vilken sekund som helst.

OPS....VAD HÄR FÖRSVANN SAKER SOM JAG BLOGGAT OM

Ha en bra kväll pöss pöss!!

"Allt är inte guld som glimmar"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0