Vi åker i ett rör ;)



Moahahaha vad ful hyrbil :P
Sambons firmabil som förvövrigt ser ut som "jag vet inte vad" är helt körd
den ska tydligen in på rep...men i väntan på hans nya bil så har han nu en hyrbil.
Det känns som att åka omkring i ett rör...ett berocca rör :P
när han hämta mig på lunch var det första som dök upp i skallen berocca
shit jag kanske hallucinerar ;)
Igår var vi på middag hos mor å far gott gott.
Sen var det kväller.
He he det var en ny på jobbet som inte är i från stan som fråga vad man gör
här i stan på kvällen.
-Ingenting, var det enda jag fick fram.
Men shit pomfritt såhär i efterhand kanske det lät lite tokigt svar.
Men vad gör man. Kommer hem lagar mat, städar undan det värsta, duschar, hund-barnbestyr
kollar lite tv sen godnatt typ :P
Nä nog har jag väl också en dröm om att vara lite mer social än vad man är.
Umgås lite mer med sina nära å kära.
Hitta på något alldeles alldeles crazy och känna att man lever eller nått.
Jag ska bara överleva denna avgiftning så ska det bli andra bullar :-O

Ha en underbar dag gott folk, ta hand om er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0