Jagad ;)!!

Godmorgon!!

Eller den var inte så "god" imorse...vaknade tidigt med huvudvärk/migrän.
Tog tabletter å hoppade i duschen.
Åter i stugan åt jag lite, och la mig igen.

Nu känns det faktiskt lite bättre. Jag har ju varit ute på språng.
På språng med hjärtat i halsgropen :-P
Jag var ut med hunden, efter grusvägen. Vi passerade biffkornas hage men såg dem inte
gick en bit sen vände vi tillbaka...när vi närmar oss militärförrådet så kommer 3 stora kor emot oss.
Hm, shit tänkte jag vänder jag så att jag måste gå andra vägen ja då får vi en rejäl promenad på flera mil (inte ett alternativ), gå in i skogen å runt var inte heller med på listan av alternativ.
Bara att gå förbi dem på samma väg...vad fan dem stod ju å åt efter vägkanten dem gör väl inget.
När vi kommer närmare så kommer dem närmare emot oss.
Alltså rädslan sitter väl mest i vad vill dem, vad gör dem om dem står öga för öga med mig och Buster :-P
När dem var nån meter ifrån oss och inte stannar så säger jag -NEJ STANNA DÄR.
FY fan vad väldresserade varelser DEM STANNADE :-D och vi passerade fort förbi...småsprang lite för att komma fortare till stugan då vi kunde ringa husse med andan i halsen och fråga argt, lättnad, och adrenalin på topp

-ÄR DET MENINGEN ATT BIFFKORNA SKA GÅ LÖSA PÅ VÄGEN??

Ja ja det kanske inte var så jättefarligt men dem hade ju kunnat äta upp oss om dem hade velat ;)
Nä tacka vet jag sitta inne i stugan och mysa ♥

Over and out från djurparken i Kai



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0