Saknar husse å honden ;) kanske inte när h...

img_7224 (MMS)

Saknar husse å honden ;) kanske inte när han går loss på sånt som han inte ska ha...men det är charmen med gossen alltså hunden :P denna gång hade han lyckats med att ta sig igenom "jakt-väskan" å tuggat bitsocker ;) nu ligger sötis i hennes säng måtte hon somna fort hon är så astrött när jag väcker henne före fan. Jag somnar väl lite då å då i soffan, jag är oxå helt sliten :( förutom Hello Kitty som börja prata i natt så hände det en olycka för sötnöt var tvungen att plocka bort allt från sängen å sen ta pigan till våran säng (jag sov fr.o.m då till morgon i säng skööönt ;)) skit mycket att tvätta fö. men får ta det vid tillfälle. Nu ska jag wordfeuda lite, börja ni oxå det är kul :-D ha det bäst kram från en tokfia som svamlar med att vara ensam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0