Så fina blå ögon ;)

Hallååååå hur är läget då? Här är det dåligt, men talar man om et så blir det bara värre :P
Visst är det en fin bild? På min dröm man med blå fina ögon ;) hehe vi var å kolla the hobbit i söndags i 3D den var faktiskt väldigt bra, effekterna med 3D gör nog sitt :D i övrigt gör vi väl inte så mkt. Bakar, rullar köttbullar, inhandlar julklappar å div mat... Inget av det har jag gjort och tänker inte heller. Men lika glad är jag för det trallallala.
Julen kan komma å den kan gå jag vet liksom inte vart det mysiga i det hela försvann :( måste ha tappat bort det. I alla mina 30 år har jag sett framemot juletider, helt ärligt så kvittar det om det så vore påsk nu. Voj voj, nå jag ska söka fram den här, återkommer om jag hittar. På jobbet går det väl sisådär den ena svårare än den andra, skämtåsido men livet är tydligen inte så lätt. Fast det beror väl på vad man gör det till ;)
Ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0