Heeeej bloggen ;)

Idag 04.26 föddes en prinsessa mer än så skriver jag inte :P ni har nog blivit överösta med allt kring detta. Det har då plingat friskt i min mobil...nyheter nyheter nyheter :) men lite myspys kul är det. Kommer osökt att tänka på "lilla" dyrgrip som jag klämt ut 4660gram kan säga att det gjorde så förinihelsike ont and so on. Inte fan stod jag redo att åka hem samma dag och inte tog det så kort tid heller. Well well tur att vi alla är olika. Det hade ju vart tråkigt annars :P Lite små segt på jobbet idag...första dagen som anställd på riktigt det ni höhö ;) Imorgon ska jag plågas hos tandis jag gråter redan :( VILL INTE VILL INTE!! Jag har iaf promenerat flitigt idag, gick till mor å far efter jobb åt lite hämta hund och sen gick vi hemåt. Men sen åt jag ju en bulle fan eller det blev nog två tre ;) så det var den motionen :( Godnatt sov gott! Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0