Hehe


-Vet ni vilken låt som spelas mest hos tandläkaren?
-Nääää
-Love me tender he he :P

Jupp jupp min anställning går ut imorgon...det blir inge strul som jag befarade MEN
jag ska bara få skrivet lite papper så är det på riktigt att jag får den nya anställningen
F-n jag hatar det här med papperskrivande hit å dit. Men med all säkerhet så blir det ju inte som med gymmet men ni vet ju hur jag mådde då...så nedrans onödigt att utsättas för det när det är så enkel sak att göra.

Det löser nog sig. Hoppas ni mår bra.
Mitt ♥ fyller år idag, har inte köpt nå present å så men jag tog på mig ngt fint gjorde mig extra fin i håret och sa grattis :P...eller nått. Jag hojtar till när det blir fika...om någon vill komma
Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0