Okej jag lovar...


Hejsan hoppsan lilla poppsan eller nått
Ja okej jag är lite bitter***** ibland men hallå allas känslor går väl upp å ner liksom?
Jag ska skärpa mig i tanken om jobbet eller nått whioo tänk positivt jag slipper a-kassan af och alla som bara bråkar...får liksom intala det varje gång jag tar mig till jobb. Eller vadå ska det vara motiverande oxå :P
Nämen allvarligt det blir nog bra...jag lovar att jobba på den biten som är störande och om jag då inte har lyckats ja det ser vi då hehe.
Min sambo lagar middag idag, våfflor sån färdig mix billigt å bra man kan toppa det med ett köttbulle eller nått. Skitbra för hälsan oxå med våfflor men vad f-n man kan ju inte ge upp livet. Ha det bäst alla ni ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0